23 Haziran 2026 Salı

Gençlerbirliği’nde Übeyd Adıyaman’dan maçta taraftarlara serzeniş

Gençlerbirliği
Yayınlama: 26 Aralık 2022 Pazartesi 10:47 Editör:

Spor Toto 1. Lig’de Bandırmaspor’a 5-2 yenilen Gençlerbirliği’nde kaleci Übeyd Adıyaman’ın hasta olmasına rağmen maçta forma giydiği ortaya çıktı. Taraftarlarla konuşması canlı yayına yansıyan Adıyaman, “38.5 derece ateşim var. Ölüyorum dedim, vallahi ölüyorum dedim. Mecalim yok. Beni oynatmayın dedim. Allah belamı versin, beni oynatmayın dedim.” dedi. Gençlerbirliği kalecisi Übeyd Adıyaman’ın Bandırmaspor’a 5-2 kaybettikleri maçta taraftarlarla olan diyaloğu […]

Spor Toto 1. Lig’de Bandırmaspor’a 5-2 yenilen Gençlerbirliği’nde kaleci Übeyd Adıyaman’ın hasta olmasına rağmen maçta forma giydiği ortaya çıktı.

Taraftarlarla konuşması canlı yayına yansıyan Adıyaman, “38.5 derece ateşim var. Ölüyorum dedim, vallahi ölüyorum dedim. Mecalim yok. Beni oynatmayın dedim. Allah belamı versin, beni oynatmayın dedim.” dedi.

Gençlerbirliği kalecisi Übeyd Adıyaman’ın Bandırmaspor’a 5-2 kaybettikleri maçta taraftarlarla olan diyaloğu dikkat çekti. Hasta olduğunu belirten kalecinin kalesinde 4. golü gördükten sonra tribünlere dönerek yaptığı konuşma yayıncı kuruluş ekranlarına yansıdı.

“ALLAH BELAMI VERSİN, BENİ OYNATMAYIN DEDİM”

Übeyd Adıyaman, tribünlere dönerek yaptığı konuşmada, “38.5 derece ateşim var. Ölüyorum dedim, vallahi ölüyorum dedim. Mecalim yok. Beni oynatmayın dedim. Allah belamı versin, beni oynatmayın dedim.” ifadelerini kullandı.

 

İlk Yorumu Sen Yaz