23 Haziran 2026 Salı

Gençlerbirliği’nde kılıçlar çekildi

Gençlerbirliği
Yayınlama: 25 Kasım 2022 Cuma 14:30 Editör:

Gençlerbirliği’nde yönetim kurulu, 3 kongre üyesini sosyal medya sitelerinde yaptığı paylaşımlar nedeniyle disiplin kuruluna sevk etti. Berşan Kayıkçı, Alpaslan Göksel Gültekin ve Murat Kahramaner’in muhalif söylemli sosyal medya paylaşımlarını  ‘Hakarettamiz’ olarak yorumlayan Gençlerbirliği yönetimi 3 ismi disiplin kuruluna sevk etti. 9 Kasım’da toplanan yönetim 11-13 Kasım paylaşımlarını sordu Berşan Kayıkçı, Alpaslan Göksel Gültekin ve Murat Kahramaner’e gönderilen […]

Gençlerbirliği’nde yönetim kurulu, 3 kongre üyesini sosyal medya sitelerinde yaptığı paylaşımlar nedeniyle disiplin kuruluna sevk etti.

Berşan Kayıkçı, Alpaslan Göksel Gültekin ve Murat Kahramaner’in muhalif söylemli sosyal medya paylaşımlarını  ‘Hakarettamiz’ olarak yorumlayan Gençlerbirliği yönetimi 3 ismi disiplin kuruluna sevk etti.

9 Kasım’da toplanan yönetim 11-13 Kasım paylaşımlarını sordu

Berşan Kayıkçı, Alpaslan Göksel Gültekin ve Murat Kahramaner’e gönderilen yazıda yönetim kurulunun 9 Kasım’da yaptığı toplantıda disiplin kuruluna sevk edildiği ifade edilirken 2 ve 4 gün sonra yapılan paylaşımlar dan da savunma istendi.

Disiplin Kurulu Başkanı Muzaffer Özbayrak ise yönetimin disiplin kuruluna yazı yazarken 11-13 Kasım tarihlerindeki paylaşımları da dosyaya eklediği ‘Buna benzer’ ifadesinin geçmiş paylaşımları da içerdiğini söyledi.

İlk Yorumu Sen Yaz