Ankaragücü Başkanı İsmail Mert Fırat bayram mesajında taraftarları Eryaman Stadı’na davet etti.
İsmail Mert Fırat’ın kulübün sosyal medya hesabından yayınlanan bayram mesajı şöyle:
Başkanımız Ismail Mert Fırat’tan Bayram Mesajı;
Sevgi, saygı, hoşgörü ve dayanışma duygularını içinde barındıran Ramazan ayının ardından, Ramazan Bayramı’na kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
{#advert}
Bayramlar mutlulukların paylaşıldığı, birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının güçlendirildiği özel günlerdir.
Bu özel günün aynı zamanda futbolun tüm paydaşları için birlik ve beraberlik getirmesini diliyor; ülkemize, camiamıza ve tüm Islam alemine hayırlı olmasını temenni ediyorum.
{#advert}
Bayramı sevdiklerimizle birlikte huzurlu ve mutlu bir şekilde geçirip, bayramın bitimi ile birlikte Cumartesi günü 16:00’da aynı coşku ile Eryaman Stadyumu’nda buluşuyoruz.

