Sezonu play-off hattının hemen altında tamamlayan Ankaragücü’nde, teknik direktör Recep Karatepe basın mensuplarıyla bir araya geliyor.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre Karatepe, takımın mevcut durumu ve gelecek planlamasına dair önemli değerlendirmelerde bulunacak.
Basın toplantısında, sezonun genel analizi, kaçırılan play-off süreci ve yeni sezon hedeflerinin gündeme gelmesi bekleniyor.