Ankaragücü’nde bir süredir ortalıkta gözükmeyen başkan İsmail Mert Fırat’tan flaş bir hamle geldi.
Hafta içinde medyaya da demeç veren İsmail Mert Fırat, Kocaelispor maçı öncesi sahaya indi.
{#advert}
Tribünleri gezen İsmail Mert Fırat taraftarlara karanfil dağıttı.
Başkanımız İsmail Mert Fırat, Kocaelispor maçı önü tribünlerimizi gezip taraftarlarımıza karanfil dağıttı.#AGvKS pic.twitter.com/pRGCD6jxl8
— MKE Ankaragücü (@Ankaragucu) October 26, 2024
