23 Haziran 2026 Salı

Temsilciler yine boş durmadı… Ankaragücü çeşitli nedenlerle disiplin kurulunda

Ankaragücü
Yayınlama: 17 Nisan 2023 Pazartesi 20:17 Editör:

 Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Müşavirliği, Ankaragücü ve 2 personeli Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk etti. Ankaragücü çirkin ve kötü tezahürat, 7 futbolcusunun sarı kart görmesi, masör Kemal Şenaydın hakem soyunma odası koridorlarındaki sportmenliğe aykırı hareketi ve kulüp görevlisi Ercüment Yıldız da talimatlara aykırı hareketi nedeniyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edildi. {#advert} Aynı müsabakada […]

 Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Müşavirliği, Ankaragücü ve 2 personeli Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk etti.

Ankaragücü çirkin ve kötü tezahürat, 7 futbolcusunun sarı kart görmesi, masör Kemal Şenaydın hakem soyunma odası koridorlarındaki sportmenliğe aykırı hareketi ve kulüp görevlisi Ercüment Yıldız da talimatlara aykırı hareketi nedeniyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edildi.

{#advert}

Aynı müsabakada Fenerbaçh ise saha olayları ile çirkin ve kötü tezahürat gerekçesiyle, sarı-lacivertli yöneticilerden Selahattin Baki ve Ahmet Ketenci’nin hem sportmenliğe aykırı hareketleri hem de hakem soyunma odası ve koridorlarında sportmenliğe aykırı hareketleri, Burak Çağlan Kızılhan’ın da hakem soyunma odası ve koridorlarında sportmenliğe aykırı hareketi sebebiyle disiplin kuruluna verildi.

 

İlk Yorumu Sen Yaz