Olimpiu Morutan’ın eski kulübü FCSB, Galatasaray hakkında FIFA’ya şikayette bulundu.
Romanya basınından Emanuel Roşu’nun haberine göre; FCSB, Morutan’ın transfer anlaşmasında Galatasaray’ın Şampiyonlar Ligi grup aşamasına kalması durumunda 1 milyon Euro daha bonus olduğunu öne sürdü. Galatasaray tarafından bu paranın ödenmediğini belirten FCSB, soluğu FIFA’da aldı.
{#advert}
GALATASARAY KABUL ETMEDİ
Galatasaray cephesi ise Morutan’ın Şampiyonlar Ligi grup aşamasına kalınmadan önce başka bir takıma satıldığını ve bu bedelin ödenemeyeceğini savundu.
{#advert}
FIFA’nın önümüzdeki günlerde bu konu üzerinde bir karar vereceği öğrenildi.
