Ankaragücü eski başkanlarından Metin Akyüz “Ankaragücü sahipsiz kalmaz” dedi.
Faruk Koca ile girdiği seçim yarışını kaybeden Metin Akyüz, seçim döneminde Faruk Koca’nın sözlerini hatırlatarak, “Ankaragücü taraftarı umutsuzluğa kapılmasın” şeklinde konuştu.
{#advert}
Metin Akyüz, “2021 yılında Faruk Koca başkan seçildiğinde ve görevi sırasında Ankaragücü’nü borçsuz gelecek yönetime bırakacaklarını söyledi. Duyumlarımıza göre borç fazlaymış. Tüm borçları ödemek zorundalar. Ödesinler biz göreve hazırız.
{#advert}
Ankaragücü ruhunu yaşatacak biziz. Camiamız ve büyük Ankaragücü taraftarı karamsarlığa kapılmasın. 1.Lig’de bir yıl misafir kalıp asıl olmamız gereken Süper Lige döneriz” ifadelerini kullandı.
