Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final mücadelesinde Konyaspor ile Fenerbahçe karşı karşıya geldi. Medaş Konya Büyükşehir Stadyumu’nda oynanan kritik mücadelede 90 dakika golsüz eşitlikle tamamlandı ve karşılaşma uzatmalara gitti.
İki takım da uzatma dakikalarında kontrollü bir oyun sergilerken, maçın kaderi son anlarda değişti. 120. dakikada VAR incelemesi sonrası Konyaspor penaltı kazandı.
Penaltı noktasına geçen Marko Jevtović, 120+2. dakikada topu ağlara göndererek takımını 1-0 öne geçirdi. Bu gol aynı zamanda karşılaşmanın skorunu belirledi.
Kalan dakikalarda başka gol olmayınca Konyaspor, Fenerbahçe’yi 1-0 mağlup ederek adını yarı finale yazdırdı.
Yeşil-beyazlı ekip, yarı finalde Beşiktaş ile Alanyaspor eşleşmesinin galibiyle karşılaşacak. Bu kritik mücadele 23 Nisan Perşembe günü saat 20.45’te Tüpraş Stadyumu’nda oynanacak.
Konyaspor, son saniyede gelen golle kupada yoluna devam ederken büyük bir sürprize imza attı.