Gençlerbirliği 3 futbolcu ile yollarının resmen ayrıldığını açıkladı.
Sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “Futbolcularımız Muhammed Bayır, Aksel Aktaş ve Übeyd Adıyaman ile yollarımızı ayırmış bulunmaktayız.
{#advert}
Muhammed Bayır, Aksel Aktaş ve Übeyd Adıyaman’a bundan sonraki kariyerlerinde başarılar dileriz.” ifadeleri kullanıldı.
