Gençlerbirliği’nde bugün şok gelişmeler yaşandı ve bir yönetim kurulu üyesi istifa ederken bir yönetim kurulu üyesi de görevlerinden ayrıldı.
Arda Çakmak’ın 2. döneminde basın sözcüsü olan ve bir süre sonra görevinden ayrılan Mehmet Şanal bugün yönetim kurulundan da istifa etti.
Başkan yardımcısı Ahmet Turgut ise yönetim kurulundaki görevlerinden ayrıldı.
3. istifa
Bu arada geçtiğimiz günlerde sayman olarak yönetimde görev alan Zekai Arslan istifa etmişti.
