Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu Emre Belözoğlu’nun sakatlığı ile ilgili açıklamalar yaptı.
Emre Belözoğlu karşılaşma sonrası yayıncı kuruluşa Morutan’ın sakatlığı ile ilgili konuştu.
{#advert}
Morutan’ın karakterli bir futbolcu olduğunu, kendisinin de bu oyuncu ile çalışmaktan gurur duyduğunu ifade eden Emre Belözoğlu, “Morutan’ın tendonunda bir sıkıntı oldu. Şu anda klinikte kontrolde. Eğer tendon koptuysa 6 ay sahalara dönemez. Eğer tendona bağlanan kasta sorun olduysa 4 haftada aramızda olur. Futbolca böyle şeyler var. Ben de sakatlıklar yaşadım” dedi.
