Manchester City, uzun yıllardır formasını giyen yıldız oyuncu Bernardo Silva ile sezon sonunda yolların ayrılacağını resmen açıkladı. Kulüp, tecrübeli futbolcunun sezon sonuna kadar takımın hedefleri için mücadele etmeye devam edeceğini vurguladı.
Portekizli yıldız, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda duygu dolu ifadelerle Manchester City’ye veda etti.
Bernardo Silva mesajında, kulüpte geçirdiği 9 yılın hayatında çok özel bir yer tuttuğunu belirterek,
“Buraya hayallerimin peşinden geldim ama beklediğimden çok daha fazlasını buldum” sözleriyle City kariyerini özetledi.
Yıldız futbolcu, taraftarlara da özel bir parantez açarak,
“Buraya bir oyuncu olarak geldim, buradan sizden biri olarak, ömür boyu bir Manchester City taraftarı olarak ayrılıyorum” ifadelerini kullandı.
Takım arkadaşlarına, teknik direktör Pep Guardiola’ya ve kulüp çalışanlarına teşekkür eden Silva, sezonun kalan bölümünde tüm kupalar için mücadele edeceklerini belirtti.
2017 yılında AS Monaco’dan transfer edilen Bernardo Silva, Manchester City kariyerinde:
Bu sezon 44 maçta 3 gol ve 5 asistlik katkı sağlayan 31 yaşındaki yıldız, 10 numara, sağ kanat ve merkez orta saha pozisyonlarında görev alabiliyor.
Bernardo Silva’nın ayrılık kararı sonrası, gelecekte hangi takıma transfer olacağı ise merak konusu haline geldi.