UEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek final rövanşında Bayern Münih ile Real Madrid arasında oynanan mücadele, hem golleri hem de son anlarıyla gündem oldu. Alman temsilcisi sahadan 4-3 galip ayrılarak toplamda 6-4’lük skorla yarı finale yükseldi.
Karşılaşmaya hızlı başlayan Real Madrid, henüz 35. saniyede Arda Güler’in golüyle öne geçti. Manuel Neuer’in hatasını iyi değerlendiren milli yıldız, boş kaleye topu gönderdi.
Dakikalar 29’u gösterdiğinde ise bir kez daha sahneye çıkan Arda Güler, serbest vuruştan attığı klas golle geceye damgasını vurdu.
Gollü geçen mücadelede üstünlüğü ele geçiren Bayern Münih, ilk maçtaki 2-1’lik avantajını da koruyarak yarı final biletini alan taraf oldu.
Mücadelenin ardından yaşananlar ise en az maç kadar konuşuldu. Arda Güler, hakeme yaptığı itirazlar nedeniyle doğrudan kırmızı kart görerek oyun sonrası gündeme damga vurdu.
Genç yıldız, karşılaşma sonrası sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda:
“Böyle olmamalıydı. Özür dileriz. Geri döneceğiz. Hala Madrid.” ifadelerini kullandı.
Bu performansıyla dikkatleri üzerine çeken Arda Güler, sahadaki başarısına rağmen maç sonundaki kırmızı kartla geceyi buruk tamamladı.
🚨🛑 Real Madrid players, furious with the referee — and red card for Arda Güler.@lejournaldureal 🎥 pic.twitter.com/TEuj9HDynZ
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) April 15, 2026