11 Mayıs 2026 Pazartesi

    Arda Güler Muhteşem Oynadığı Maç Sonrası Kırmızı Kart Gördü

    DİĞERFUTBOL
    Yayınlama: 16 Nisan 2026 Perşembe 09:41 Editör: Tekin Ural

    Bayern Münih, Real Madrid’i 4-3 yenerek yarı finale yükseldi. Arda Güler iki gol attı ancak maç sonunda kırmızı kart gördü.

    Arda Güler Muhteşem Oynadığı Maç Sonrası Kırmızı Kart Gördü

    UEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek final rövanşında Bayern Münih ile Real Madrid arasında oynanan mücadele, hem golleri hem de son anlarıyla gündem oldu. Alman temsilcisi sahadan 4-3 galip ayrılarak toplamda 6-4’lük skorla yarı finale yükseldi.

    ARDA GÜLER ŞOV YAPTI

    Karşılaşmaya hızlı başlayan Real Madrid, henüz 35. saniyede Arda Güler’in golüyle öne geçti. Manuel Neuer’in hatasını iyi değerlendiren milli yıldız, boş kaleye topu gönderdi.

    Dakikalar 29’u gösterdiğinde ise bir kez daha sahneye çıkan Arda Güler, serbest vuruştan attığı klas golle geceye damgasını vurdu.

    BAYERN MÜNİH TURU KAPTI

    Gollü geçen mücadelede üstünlüğü ele geçiren Bayern Münih, ilk maçtaki 2-1’lik avantajını da koruyarak yarı final biletini alan taraf oldu.

    MAÇ SONU GERGİNLİK: KIRMIZI KART

    Mücadelenin ardından yaşananlar ise en az maç kadar konuşuldu. Arda Güler, hakeme yaptığı itirazlar nedeniyle doğrudan kırmızı kart görerek oyun sonrası gündeme damga vurdu.

    ARDA’DAN ÖZÜR MESAJI

    Genç yıldız, karşılaşma sonrası sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda:
    “Böyle olmamalıydı. Özür dileriz. Geri döneceğiz. Hala Madrid.” ifadelerini kullandı.

    Bu performansıyla dikkatleri üzerine çeken Arda Güler, sahadaki başarısına rağmen maç sonundaki kırmızı kartla geceyi buruk tamamladı.

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code