Ankaragücü’nde geçtiğimiz hafta 2 görevlinin işine son verilirken, 6 görevli de istifa etti.
6 kişinin birden bir kulüpten istifa etmesi pek de alışık olunmadık bir durum.
Kulüp içinden gelen bilgiler net olmasa da istifaları eski başkan Faruk Koca’nın istediği yönünde…
{#advert}
Futbol Şube Sorumlusu Feridun Geçgel ile anlaşmazlığa düşen Faruk Koca’nın kulübe kendinin yerleştirdiği ve kendine yakın isimlerin istifa etmesini istediği iddia edildi.
