Reklamı Geç

Yıldırım Demirören Haberi bir Gazetecinin Başını Yedi

Yıldırım Demirören Haberi bir Gazetecinin Başını Yedi
Bu içerik 420 kez okundu.

Yıldırım Demirören- Digiturk davası haberini yapan Tahir Kum’un işine son verildi.

İnternet spor basınının güçlü sitesi sporx.com, Demirören TFF’sinin Digiturk’le yapılan hatalı sözleşme nedeniyle 80 milyon dolar kayba uğradığını haberleştirmişti. Federasyona yakın kaynaklara sahip olan sitenin genel yayın yönetmeni Tahir Kum’un bu haberi, sitenin aynı zamanda kurucu yöneticisi olan Kum’un başını yedi.

Bu haberin yayınlaması üzerine ortalık karıştı. Sitenin sahibi olan Çarmıklı ailesi sürpriz bir kararla, Tahir Kum’la yolları ayırma kararı aldı.




Zaman zaman kulüp yöneticileri ve federasyon yetkilileri ile yakınlığı gündeme getirilen, şike sürecinde iddianamede adı geçen Kum, özellikle federasyonla ilgili özel haberlere imza atıyordu.

Türkiye Gazetesi’nde yıllarca çalışan, İHA Spor Müdürlüğü görevini yürüten, Futbol Extra dergisini çıkaran Kum, daha sonra Haluk Ulusoy’un kurduğu site ile internet medyasına geçmiş, sporx.com’un kuruluşunda yer almıştı.

Sporx yönetimi değişimi künyeye de yansıttı.

tahir kum
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Futbolda Günün Sonuçları
Futbolda Günün Sonuçları
Spor Ekranı
Spor Ekranı
sex shop sex shop sex shop sex shop sex shop sex shop sex shop vibrator vibrator vibrator izmir sex shop izmir sex shop ankara sex shop ankara sex shop antalya sex shop penis pompasi penis pompasi